بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
21:41
سه شنبه 12 اسفند 1393

برنده جایزه بهترین بازی موبایل در جشنواره E3 2013

اجرای بی مشکل بازی بر روی اندروید 4.4

نسخه معمولی + مود شده

Deus Ex The Fall که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن  می پردازیم نام بازی فوق العاده زیبا و اکشن و مهیجی است که پس از ورود به بازی اولین چیزی که شما را متحیر می کند گرافیک خاص و حرفه ای و بسیار بالای بازی است . این بازی از سری بازی های مطرح و پرطرفدار ios و گوشی های آیفون است که چند روزی نمی گذرد که شاهد ساخت و معرفی نسخه آندرویدی آن هستیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 80
Seyd Mahdi Mosevi
21:34
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Injustice Gods Among Us

نسخه مود شده + نسخه معمولی (به زودی)

با فایل دیتای مخصوص به 4 پردازنده Adreno – Mali -Powervr -Tegra 

امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی 

Injustice Gods Among Us که به فارسی ( بی عدالتی : خدایان در میان ما) معنی می شود نام بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی برای گوشی های اندروید است که با سبک اکشن و مبارزه در سبک شبیه به بازی های Mortal Combat و یا تیکن پلی استیشن اما با این تفاوت که گرافیک این بازی بسیار دیدنی و تماشایی است و گیم پلی بسیار روان و جالبی دارد.

همچنین ویژگی دیگر این بازی وجود و حضور انواع شخصیت های معروف و افسانه ای که در فیلم ها و کمیک ها با آنها آشنا هستید در آن است.a

تعداد بازدید از این مطلب: 114
Seyd Mahdi Mosevi
12:41
سه شنبه 12 اسفند 1393

بسیار فکری و نیازمند به خلاقیت ذهنی بالا! 

جدیدترین نسخه بازی + تریلر

امتیاز در گوگل پلی : 3.9 از 5 – قیمت در گوگل 5 دلار

دراکولا که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه شماره 4 آن با نام Dracula 4 می پردازیم نام یک بازی فکری و با سبکی تقریبا ترسناک و ماجراجویی است که داستان بازی مربوط به کشتی ای غرق شده گمشده که حاوی اشیا و وسایل گران بهای یک موزه با نام متروپولیتن است می باشد . 

تعداد بازدید از این مطلب: 53
Seyd Mahdi Mosevi
12:34
سه شنبه 12 اسفند 1393

اجرای 100% آفلاین و تست شده و بدون دردسر  – تست شده بر روی huawei g610

محصولی از کمپانی Gameloft – امتیاز در گوگل پلی : 4.5 از 5

این بازی قابلیت مولتی پلیر و بازی چند نفره را نیز دارد 

Dungeon Hunter که حالا و در این پست از سایت Apktops قصد معرفی نسخه سوم از آن را داریم نام بازی فوق العاده زیبا و مهیجی است که جزو معدود بازی هایی است که صحنه ها و مناظر به کار رفته در آن در طبیعی ترین و واقعی ترین حالت ممکن ساخته شده است . البته نسخه چهارم این بازی قبلا در آرشیو سایت معرفی شده است که به منظور کامل کردن آن و همچنین علاقه خاص تعدادی از کاربران و درخواست آن ها برای معرفی نسخه سوم این بازی آن را به همراه دیتا و به صورت کاملا آفلاین در این پست از سایت Apktops معرفی می نماییم . 

تعداد بازدید از این مطلب: 94
Seyd Mahdi Mosevi
12:29
سه شنبه 12 اسفند 1393

قیمت در گوگل پلی : 7 دلار — امتیاز در گوگل پل : 4.0 از 5.0

** برای اجرای بی مشکل این بازی وجود یک اکانت گوگل سینک شده مانند همیشه ضروری است ** 

اجرای 100% آفلاین و بی دردسر ( تست شده بر روی huawei g610 )

Ravensword: Shadowlands  که در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه 1.3 یعنی آخرین نسخه موجود در گوگل پلی آن می پردازیم نام یک بازی اکشن و بسیار زیبا و مهیج و با صحنه ها و محیطی بسیار طبیعی و واقعی است که یکی از جذاب ترین نقاط قوت بازی همین طبیعی بودن و گیم پلی عالی آن است . در این بازی شما در نقش یک پسر شاهزاده جوان می بایست در منطقه ای که حضور دارید به اکتشاف های مختلف پرداخته و اسرار پادشاه Tyreas را کشف کنید و سلاح های گوناگون را  جمع آوری کنید و با دشمنان خود سرسختانه بجنگید و آنها را شکست دهید.  همچنین می توانید با جمع آوری سکه ها و به دست آوردن امتیاز ، تجهیزات خود را گسترش داده و همواره خود را در مقابل دشمنان و مبارزه با آن ها قوی تر کنید . 

تعداد بازدید از این مطلب: 377
Seyd Mahdi Mosevi
12:27
سه شنبه 12 اسفند 1393

در سبک بازی Clash Of Clans و میلیون ها دریافت از گوگل پلی

نسخه جدید 2.6.277 هدیه به طرفداران بازی با دانلود مستقیم از گوگل پلی + تریلر

حتی هنوز سایت ها و سرورهای خارجی هم نسخه 2.6.277 بازی را معرفی نکرده اند 

توجه : بازی همانند نمونه های مشابه به طور کامل آنلاین است 

Game of War – Fire Age از سری بازی های استراتژیک پرطرفدار اندرویدی است که می توان آن را یکی دیگر از بازی های در سبک بازی پرمخاطب Clash Of Clans دانست . این بازی در صدر یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین بازی های استراتژیک اندرویدی است که عده ای از عوام حتی آن را جذاب تر و مهیج تر از بازی Clash Of Clans می دانند . در این بازی شما در مقابل حریفان و رقبایی از سر تا سر دنیا می ایستید و باید با تقویت ارتش و قوای خود همچنین ساخت انواع و اقسام بنا و قلعه از خود و حریم خود و نیروهای خود در مقابل رقبا که در بازی به عبارتی دشمن شما به حساب می آیند محافظت کنید .

تعداد بازدید از این مطلب: 59
Seyd Mahdi Mosevi
12:26
سه شنبه 12 اسفند 1393

گرافیک و گیم پلی این بازی فوق العادست – محصولی از کمپانی Gameloft

نسخه معمولی + نسخه مود شده ( درخواستی ) به صورت 100% تست شده

 

Dungeon Hunter 4  که در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه چهارم از آن به درخواست کاربران می پردازیم  فصل جدید از بازی فوق العاده زیبا و اکشن کمپانی gameloft در جدیدترین نسخه موجود یعنی 1.4.0 است که شما باید با شیاطینی که زمانی از صحنه روزگار محو شده بودند اما حالا دوباره سر و کله شان پیدا شده و بر سر راه شما قرار گرفته اند مبارزه کنید . این بازی دارای گیم پلی بسیار عالی و روان و گرافیک فوق العاده است گه پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 145
Seyd Mahdi Mosevi
12:24
سه شنبه 12 اسفند 1393

نسخه جدید کاملا آفلاین بازی The Amazing Spider Ma

قیمت در گوگل پلی : 7 دلار

همان طور که می دانید مدتی است نسخه جدید بازی مرد عنکبوتی با نام The Amazing Spider-Man ساخته و ریلیز شده است در این این پست از سایت قصد معرفی نسخه جدید این بازی را که قابلیت اجرای 100% آفلاین را دارد داریم . داستان بازی به این صورت است که  دکتر Conners از مدیریتی شرکت Oscorp  برکنار شده و به جای وی شخصی با نام  Alistair Smythe مدیریت را به دست می گیرد .

تعداد بازدید از این مطلب: 113
Seyd Mahdi Mosevi
12:21
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Assassin’s Creed Pirates اندروید

امتیاز در گوگل پلی 4.4 از 5.0

نسخه معمولی + 2 نسخه مود شده

سر انجام کمپانی بزرگ یوبی سافت نسخه جدید بازی کیش آدم کش یعنی  Assassin’s Creed Pirates  را برای اندروید نیز منتشر کرد. در Assassins Creed Pirates  شما در نقش یکی از بزرگترین و ترسناک ترین دزدان دریایی کارائیب  ظاهر خواهید شد.  Alonzo Batilla کاپیتان جوان و جاه طلبی که درصدد است تا دریا ها را فتح کند، کشتی ها را غارت کند و بر ثروت و قلمرو خود بیافزاید.

تعداد بازدید از این مطلب: 71
Seyd Mahdi Mosevi
12:20
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی سرتاسر هیجان و اکشن The Witcher Battle Arena

محصولی دیگر از سری بازی های The Witcher شرکت CD Projekt Red

 گرافیک بالا و گیم پلی عالی در سبک RPG و استراتژی

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی بازی

به همراه 3 نسخه مختلف از بازی (ریلیز های مختلف) به منظور افزایش درصد احتمال اجرای بازی در سیستم های مختلف

بازی The Witcher Battle Arena عنوان جدید شرکت CD Projekt Red کشور لهستان می باشد که در سال 2015 عرضه شده است. این بازی، الگو برداری شده از نسخه اورجینال سری بازی های The Witcher با شخصیت ها و مضامین داستانی نسخه اصلی ساخته و عرضه شده است. اتفاقات این بازی مثل نسخه کنسولی، در دنیایی فانتزی رخ می دهد و شخصیت های بازی از نیروهای ماورائی بهره مند هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 84


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر