بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
12:18
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی ماجرایی و بسیار مهیج Joe Dever’s Lone Wolf

گرافیک بالا به همراه گیم پلی خیره کننده در سبک RPG یا نقش آفرینی

محصولی از شرکت فرانسوی Bulkypix سازنده بازی های محبوبی همچون Dead Effect

نسخه عادی + نسخه مود شده (نسخه Full و آنلاک شده)

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

Joe Dever’s Lone Wolf عنوانی دیگر از بازی های محبوب شرکت فرانسوی Bulkypix می باشد که با 500 هزار بار دانلود در گوگل پلی، می توان آن را جزو بازی های محبوب قلمداد کرد. این بازی در سبک نقش آفرینی (Role Playing) می باشد و مثل بسیاری دیگر از بازی ها، حال و هوا و فضای آن فانتزی بوده و اتفاقات و جریانات آن در دنیایی خیالی رخ می دهد. با APKTops در معرفی بیشتر این بازی همراه باشید…

تعداد بازدید از این مطلب: 64
Seyd Mahdi Mosevi
12:16
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی اکشن، محبوب و پرطرفدار Heroes and Castles

محصولی از استودیوی Foursaken Media

نسخه معمولی + نسخه مود شده

به همراه فایل دیتای 4 پردازنده Adreno , Mali , PowerVR , Tegra

+ ویدئوی گیم پلی بازی

با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

Heroes and Castles یکی از بازی های پر طرفدار سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد که توسط استودیوی Foursaken Media با قیمت 1.99 $ به فروش می رسد. بازی در سبک اکشن و استراتژیک بوده و این یعنی برای پیروزی در این بازی، شما نیاز به قوه استراتژی خواهید داشت. با ما در معرفی و نقد بازی Heroes and Castles همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 107
Seyd Mahdi Mosevi
12:14
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Wild Blood

با گرافیک خارق العاده و گیم پلی جذاب

اثری از کمپانی معتبر Gameloft

نسخه عادی + نسخه مود شده

به همراه دو نوع فایل دیتا (OBB و DATA)

نقد و بررسی اختصاصی APKTOPS + ویدئوی تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.2 از 5 و قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی

تست شده توسط APKTOPS

——–

آپدیت 25 بهمن: انتشار نسخه مگامود شده

کمپانی گیم لافت هر ساله با ارائه بازی هایی خیره کننده و فوق العاده، اجازه نزدیک شدن کمپانی های دیگر را هم به کسب چنین محبوبیتی نمی دهد. گیم لافت به خاطر عرضه کردن ده ها بازی فوق العاده سرگرم کننده، اکشن و بسیار گرافیکی به عنوان بزرگ ترین کمپانی سازنده بازی های موبایل شناخته شده است. این شرکت با عرضه بازی های HD و بسیار گرافیکی خود معروف شده است. بازی Wild Blood که امتیازات بسیاری هم دریافت کرده و نزد کاربران یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل های موبایلی می باشد، یکی از آثار این چنینی است که در این مطلب از سایت APKTOPS قصد معرفی و بررسی این بازی را داریم.ش

تعداد بازدید از این مطلب: 184
Seyd Mahdi Mosevi
12:13
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی گرافیکی و جذاب ETERNITY WARRIORS 3

نسخه معمولی + نسخه مود شده

توجه: در صورتی که بازی به صورت آفلاین اجرا نشد، ابتدا اینترنت خود را متصل کرده و دوباره امتحان کنید.

ETERNITY WARRIORS 3 از سری بازی های اکشن و آر جی پی اندروید است که می توان آن را علی رغم حجم نسبتا کم یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی ها در سبک خودش دانست . در این بازی شما در نقش قهرمان داستان باید به دفاع از حریم مربوط به خود و دفاع از جان دیگران و مبارزه با دشمنانی که بر سر راه شما قرار گرفته اند بپردازید . این بازی یکی دیگر از تولیدات کمپانی معتبر glu است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 78
Seyd Mahdi Mosevi
12:11
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی بسیار جذاب و اکشن Godfire: Rise of Prometheus محصول شرکت Vivid Games S.A

گرافیک خیره کننده و در حد کنسول های بازی با جزئیات فوق العاده بالا

نسخه عادی + نسخه مود شده برای پردازنده های مختلف

به همراه دیتای تمام پردازنده های گرافیکی (Tegra , Mali , Adreno , PowerVR) به صورت مجزا

به همراه تریلر رسمی بازی + نقد و بررسی اختصاصی APKTops

نکته 1: این بازی تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید 4.1 به بالا می باشد.

نکته 2: این بازی به دلیل گرافیک و حجم بسیار سنگین، برای اجرا شدن نیاز به سیستم هایی با پردازنده های حداقل دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی ، رم 2 گیگابایت و گرافیک های نسل جدید به همراه حداقل 2.5 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دارد. بدیهی است که سیستم های ضعیف تر با لگ و افت فریم در بازی همراه خواهند بود و یا این که قادر به اجرای بازی نیستند.

نکته 3: این بازی تنها در نسخه مود شده عرضه شده است. نسخه هایی که با عنوان معمولی هم عرضه شده اند، مود شده می باشند. لذا به این نکته دقت کنید که در حال حاضر نسخه های قابل دانلود به صورت رایگان به همراه دیتا مود شده هستند.

نکته 4: نسخه 1.0.8 با دیتای قبلی کار نمی کند. باید دیتای جدید را دانلود کنید.

Godfire: Rise of Prometheus عنوانی پر سر و صدا از یک شرکت بازی سازی در کشور لهستان به نام Vivid Games S.A می باشد که تنها بعد از یک روز پس از عرضه 10 هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. طی همین مدت کوتاه منتقدان بسیاری این بازی را نامزد بهترین بازی عرضه شده طی ماه های اخیر اعلام کردند و بدون شک Godfire: Rise of Prometheus یکی از نامزدهای بهترین بازی های سال 2014 و حتی شاید سال های قبل هم باشد.

این بازی با مقداری الگو گیری از سری بازی های God of War ، داستانی هم راستا با این سری بازی ها تدارک دیده است. نام و سبک بازی و گیم پلی آن نیز تا حدودی شبیه به God of War می باشد. در این بازی جذاب و هیجان انگیز به جنگ های بزرگ و خونین افسانه های یونان باستان پرداخته می شود. گرافیک این اثر به قدری بالاست که بدون تعارف می توان آن را با بازی های کنسول های بازی مقایسه کرد. با APKTops در معرفی بازی Godfire: Rise of Prometheus همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 618
Seyd Mahdi Mosevi
12:8
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی سرگرم کننده و اکشن Rival Knights

محصولی دیگر از کمپانی فرانسوی Gameloft

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی

با امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

توجه: بازی به صورت آنلاین می باشد و در طول بازی اینترنت شما می بایست متصل بماند.

آپدیت 30 بهمن: نسخه مود شده اضافه شد.

گیم لافت، سال های متمادین است که حرف اول کیفیت بازی های موبایلی را می زند. این شرکت در زمینه ها، سبک ها و ژانرهای مختلف صاحب مقام است و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. این اعتبار به اندازه ای بالاست که معمولاً کاربران بدون توجه به عنوان بازی ها و مشخصات آن ها در اولین قدم شروع به دانلود یا خرید محصولات گیم لافت می کنند و سپس به بررسی ویژگی های آن ها می پردازند. گیم لافت هم در عرضه بازی های حجیم و گرافیکی مشهور است و هم در عرضه بازی های میان رده و سرگرم کننده. با APKTops در معرفی بازی Rival Knights این شرکت همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 116
Seyd Mahdi Mosevi
12:5
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Zombie Highway 2 اندروید

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Zombie Highway 2

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی در APKTOPS

بدون نیاز به روت ، بدون دردسر راه اندازی ، بدون کوچکترین اروری در اجرا 

به همراه نسخه مود شده

APKTOPS مثل هیچکدام!

بازی Zombie Highway 2 یک بازی هیجانی می باشد که یکی از پرطرفدار ترین بازی های روز می باشد. این نسخه قسمت دوم بازی معروف Zombie Highway می باشد.
در این بازی داستان بازی به این صورت است که شما سوار یک خودرو در بزرگراهی هستید که مورد هجوم زامبی ها قرار گرفته است . شما در جاده حرکت می کنید و زامبی ها به طرف اتومبیل شما می پرند و از آن آویزان می شوند  البته موانع و سلاح هایی نیز وجود دارند که به کمک آن ها میتوانید زامبی ها را نابود کرده و امتیاز کسب نمایید. این بازی علی رغم حجم کمی که دارد ، کنترل و گرافیک دوست داشتنی و زیبایی دارد و یکی از پرطرفدارترین و پر بازدیدترین بازی های گوگل پلی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 132
Seyd Mahdi Mosevi
12:2
سه شنبه 12 اسفند 1393

فکر نمی کنیم بازی زیبا و خاطره انگیز و معروف شاهزاده ایرانی ، نیاز به معرفی داشته باشد . سرانجام نسخه آندرویدی از این بازی زیبا با گرافیک فوق العاده بالا و گیم پلی فوق العاده روان و عالی برای گوشی های آندرویدی نیز منتشر شد و توسط apktops تست و به راحتی بر روی چند مدل گوشی نصب و اجرا شد . این بازی به دلیل ساختار و گرافیک بالایش در دسته بازی های HD قرار می گیرد که طبیعتا انتظار می رود بازی علاوه بر فایل apk ، نیازمند به یک فایل دیتا نیز باشد .

تعداد بازدید از این مطلب: 560
Seyd Mahdi Mosevi
12:0
سه شنبه 12 اسفند 1393

باز هم قصد معرفی یکی از بازی های گرافیکی شرکت Gameloft را داریم . بازی ای که مطمئنا به دلیل فیلم آن کاملا برای شما شناخته شده است چرا که این داستان و شخصیت های این بازی هم دقیقا از فیلم معروف و مشهور مرد عنکبوتی ساخته شده است . Spider Man که امروز به معرفی آن می پردازیم یکی از ساخته های جالب و پرطرفدار Gameloft برای سیستم عامل آندروید است که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 10305
Seyd Mahdi Mosevi
11:58
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی با فایل Obb مشترک برای تمام پردازنده ها 

آپدیت 13 شهریور : نسخه مود شده ( پول بی نهایت ) هم اضافه شد + آموزش تصویری تغییر زبان بازی

از خاطره انگیزترین و مشهورترین  بازی های PC 

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی با نام Grand Theft Auto III به طور کامل برای گوشی های اندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید !در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی داستان نقش یک تبهکار فراری را بر عهده دارید که که می بایست انواع ماموریت های مختلف را انجام داده و حتی در این بین ممکن است توسط پلیس و نیروهای FBI نیز به دام بیفتد .

تعداد بازدید از این مطلب: 452


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر