بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
11:1
سه شنبه 12 اسفند 1393

نسخه معمولی ( نسخه آنلاک و بدون تبلیغات ) + نسخه مود شده ( سکه بی نهایت )

5 میلیون بار دانلود در گوگل پلی

Street Skater 3D نام یک بازی مهیج و کم حجم دیگر اما با گرافیک عالی و گیم پلی جذاب برای گوشی های اندروید است که در این بازی شما در نقش اسکیت سوار باید از بین موانع سر راه و همچنین انبوه ماشینهای پارک شده عبور کرده و به جمع آوری سکه هایی  که در مسیر شما قرار دارند بپردازید و پیوسته با جمع آوری امتیازات و سکه های بیشتر به مراحل بالاتر رفته و همچنین اسکیت های بیشتر را خرید و آنلاک و استفاده کنید . در این بازی هدایت توسط دکمه های روی صفحه و همچنین سنسور شتاب سنج و به طرفین حرکت دادن گوشی امکان پذیر است .

تعداد بازدید از این مطلب: 73
Seyd Mahdi Mosevi
11:0
سه شنبه 12 اسفند 1393

نسخه جدید بازی فیفا 15 اندروید  به همراه دیتای گزارشگر انگلیسی

بازی فیفا از بازی های پرطرفدار فوتبال در اندروید می باشد که میلیون ها طرفدار در دنیا دارد. در نسخه جدید این بازی شاهد گرافیک فوق العاده بالایی خواهیم بود که این خبر خوبی برای دارندگان گوشی های ضعیف نیست چون این بازی برای اجرای بدون لگ نیاز به پردازنده ای قوی دارد.

تمامی تیم ها و لیگ ها در فیفا 15 اندروید به روز شده هستند. تکنیک های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که لذت بازی را دوچندان می کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 61
Seyd Mahdi Mosevi
13:10
دو شنبه 11 اسفند 1393

بازی جذاب و سرگرم کننده American Snipers

با گرافیک مناسب و گیم پلی بسیار عالی

در سبک شبیه سازی تک تیراندازی

محصولی از گروه بازی سازی Top Free Best Games

به همراه فایل دیتا + ویدئوی گیم پلی بازی

تست شده توسط APKTOPS

American Snipers یکی از بازی های سرگرم کننده و چالش برانگیز می باشد که توسط استودیوی Top Free Best Games جمهوری چک در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی در سبک Simulator ، یک شبیه ساز تک تیراندازی می باشد و شما را به چالشی بزرگ در ایفای نقش به عنوان تک تیراندازان آمریکایی دعوت می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 58
Seyd Mahdi Mosevi
13:8
دو شنبه 11 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Train Sim Pro اندروید

Train Sim Pro بهترین و کامل ترین شبیه ساز قطار برای پلتفرم های آندرویدی می باشد که توسط استودیوی بازی سازی 3583 Bytes ساخته و روانه بازار شده است.

شما می توانید در این بازی کنترل کامل قطار را بدست بگیرید و آن را هدایت کنید ، با پیشروی در بازی مراحل و قطار های بیشتری در دسترس قرار می گیرد. ناگفته نماند که Train Sim Pro می تواند کابین کنترل انواع قطار ها مثل : باربری ، مسافر بری ، شهری و غیره را به خوبی شبیه سازی نماید.

اگر از دسته افرادی هستید که واقعا به قطار ها علاقه دارید این پیشنهاد را هرگر از دست ندهید ، نسخه PRO این بازی با قیمت : 1.89 دلار در گوگل پلی برا فروش قرار گرفته که می توانید نسخه جدید آنرا بصورت کاملا رایگان از APKTOPS دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 276
Seyd Mahdi Mosevi
13:3
دو شنبه 11 اسفند 1393

قصد معرفی گرافیکی ترین بازی اتومبیل رانی تولید شده برای گوشی های آندرویدی را داریم ! Real Racing 2 شاهکاری از شرکت معتبر و مشهور  EA Games است که ابتدا تنها برای گوشی های آیفون و سیستم عامل ios تولید شده بود . اما EA Games تصمیم گرفت نسخه ای از این بازی را هم برای سیستم عامل آندروید گوگل بسازد .

تعداد بازدید از این مطلب: 75
Seyd Mahdi Mosevi
13:1
دو شنبه 11 اسفند 1393

Race Stunt Fight! Motorcycles یک بازی ریسینگ موتور سیکلت با حرکات نمایشی است  که در این  بازی شما باید با حرکات جالب بیشترین امتیازی را که می توانید کسب کنید و در پایان هم به عنوان نفر اول و زودتر از بقیه به خط پایان برسید  از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تعداد بازدید از این مطلب: 70
Seyd Mahdi Mosevi
12:59
دو شنبه 11 اسفند 1393

بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده City Racing 3D

با گرافیک عالی و گیم پلی مجذوب کننده

با امتیاز 4.4 از 5 و نزدیک به 5 میلیون بار دانلود در گوگل پلی

با حجمی بسیار پایین و باور نکردنی (کمتر از 27 مگابایت) به نسبت جزئیات بالا

رایگان، بدون تبلیغات و قابل اجرا به صورت کاملاً آفلاین و بی نیاز به دیتا

نسخه معمولی + نسخه مود شده

به همراه بررسی اختصاصی APKTops + ویدئوی گیم پلی بازی

پیشنهاد ویژه APKTOPS به طرفداران بازی های مسابقه ای

بازی های سیستم عامل های موبایلی مثل Android و iOS هر روز بیشتر و بیشتر به بازی های سطح بالا و گرافیکی نزدیک می شوند. حجم این بازی ها نیز بالطبع در حال افزایش چشم گیر می باشد. هم اکنون بازی هایی برای این سیستم عامل ها عرضه شده است که نزدیک به 3 گیگابایت یا حتی بیشتر حجم دارند و مسلماً کاربران از خرید یا دانلود چنین حجمی انتظارات بالایی دارند. این مورد باعث شده است تا بازی های سطح پایین تر یعنی بازی های سبک تر کمتر مورد استقبال این چنینی قرار بگیرند. اما استودیوی بازی سازی 3DGames واقع در هنگ کنگ این قاعده را با معرفی و عرضه بازی هایش به تزلزل کشیده است. بازی City Racing 3D یکی از همین بازی ها می باشد. با APKTops همراه باشید تا به بررسی جوانب مختلف این بازی بپردازیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 113
Seyd Mahdi Mosevi
12:57
دو شنبه 11 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی در دو نسخه معمولی و مود شده به صورت جداگانه ( درخواستی )

همجتین در صورتی که خواستید بازی را به صورت دستی هک کنید

 آموزش هک بازی نیز در در ادامه مطلب موجود است

توجه نمایید برای استفاده از نسخه مود شده علاوه بر اینکه یک فایل دیتا

در مسیر Android/obb کپی می شود یک فایل هم می بایست در مسیر Android/data کپی شود

روش هک و نسخه مود بازی : ریلیز اختصاصی APKTOPS در ایران

CSR Racing یک بازی ریسینگ وبا گرافیک بسیار بالا است که در آن  می بایست با ماشین های معروف کمپانی های معتیر خودرو سازی دنیا به رقابت با یکدیگر به صورت درگ بپردازید. در این بازی شما می توانید ماشین خود را ارتقا دهید و قطعات جدید را خریداری کنید تا سرعت ماشین افزایش پیدا کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 189
Seyd Mahdi Mosevi
12:52
دو شنبه 11 اسفند 1393

جدیدترین نسخه آفلاین و انگلیسی آسفالت 8 بدون نیاز به اینترنت تنها در APKTOPS

آپدیت 30 آذر: نسخه معمولی و مود شده 1.7.0k برای گرافیک های OpenGL 3.0 و OpenGL 4‌.0منتشر شد.

OpenGL 4.0 مخصوص پردازنده های جدید و اندروید 5 می باشد.

به همراه آموزش رفع مشکل لایسنس

APKTOPS مثل هیچکدام !

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne آسفالت 8 نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. 

در بازی آسفالت 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید.

تعداد بازدید از این مطلب: 2600
Seyd Mahdi Mosevi
12:26
دو شنبه 11 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Nitro Nation اندروید

گرافیک این بازی خیره کننده و تماشایی است

به همراه تریلر رسمی بازی

Nitro Nation از سری بازی های مسابقات درگ و سرعتی اتومبیل رانی است که در این بازی باید سوار بر پیشرفته ترین اتومبیل های روز دنیا شده و با دوستان خود در درگ های خیابانی و درگ های 400 متر به رقابت بپردازید . این بازی دارای گرافیک خوب و گیم پلی روان و البته همان طور که اشاره کردیم به صورت آنلاین است .

تعداد بازدید از این مطلب: 70


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر